submite

jag tyckte det var så rätt att norge vann. låten är helt underbart fin och alexander är nåt av det charmigaste jag sett och det hela alltet var bara perfekt. inget snack om saken att resten av europa höll med. dock var det lite tråkigt att sverige och malena bara kom på 21 plats, men man får ta sånt ibland. vi vann iallafall 99, norge vann senast 95 så det var mer deras tur tycker jag.

söndag brukar innebära ångest, men jag tycker inte det idag. vi låg och sov ganska länge, mycket för att johan är sjuk men också för att jag är nåt så sjukt trött. jämt, hela tiden. men nu känns det bra. sova länge is the shit. vi var nere tidigare till min cykel som bara sådär hade ett platt bakdäck, och pumpade i lite luft. ska se imorgon om det finns nåt kvar eller om det är punka. det var längesen jag cyklade och när jag väl vill göra det så ska det såklart inte gå. men är det punka så får jag ringa pappa. haha. och be honom lära mig laga såklart..

annars såg vi desperate housewives för en timme sen ungefär. det är både spännande och tråkigt på nåt sätt, men man hänger fortfarande på och det är väl huvudsaken (förutom mössan). jag duschade efter det och så kikade vi efter nån bra film att se, men det finns inga längre. alla komedier har premiär i slutet på denna månad och johan har bara laddat hem en massa drama. men vi kom på att vi fick låna en hel drös filmer från donnie i förra månaden och däribland är bed time stories, den borde väl vara lagom bra att se en söndagskväll tycker jag.

innan var jag också till ica och handlade toapapper och lite fler barer och smoothies. köpte även chips till johan och pop delight till mig. (jag har faktiskt mens och man måste få i sig lite fler kalorier då, en påse innehåller typ 400 så jag tror jag klarar mig)

nu duschar johan bort lite av sitt sjuka hoppas jag. det luktar sådär sjukt om honom, ni vet sjuk-i-halsen-lukt. inte alls trevligt. han har inte fått en puss på hela helgen. jo, en på näsan fick han imorse efter att jag bäddat ner honom, lagt kall handduk på pannan och gett honom en såndär gosegubbe som skriker I LOVE YOU! när man klämmer på den (som han dessutom fick på vår första alla hjärtans dag) så att han kunde klämma på den om det var så att han typ höll på att kvävas eller nåt, så jag kunde komma till undsättning. jag satt på balkongen och solade med radion på och hade lite tvångstanke då och då att jag måste titta till honom, ifall han skulle ha dött eller så. men han överlevde. och inget I LOVE YOU! kom. fast johan har sagt det, flera gånger idag. för jag är bäst på att bry mig och ta hand om honom när han är sjuk. han får te med honung hela tiden när han är uppe, för han fryser och har ont i halsen. sen gjorde jag negerbollar till honom igår också som han åt idag. fast korvstroganoffen han fick till middag var ingen höjdare, jag riktigt såg i hans ansikte hur han tänkte "och inte ens god mat får jag när jag är så sjuk.." stackare alltså.

nu är säsongens sista one tree hill tror jag. man kanske skulle kolla lite och verkligen inte hänga med alls.

hur var eran helg?




Namn:
Spara

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0