Crossen krossad

Okej, min crosstrainer gick sönder i måndags, jäkla skitsak. Det är andra gången den går sönder och det är verkligen inte på grund av min vikt kan jag garantera, den ska väl fan klara av typ 100 kilo och jag väger definitivt inte det. Jag blev arg och kastade av mig tofflorna och begav mig istället ut och gick en timme istället då bara. Halkade runt som en idiot hela vägen och ville bara gråta för att det snöregnade på mig, jag såg helt hemsk ut när jag kom hem igen. Nu skiter jag i crossen och kör på Johans cykel istället, som jag förövrigt köpt till honom och han inte använder. Drog in den i vardagsrummet igår och cyklade en timme, fasen så skönt. Det blev drygt två mil och en massa kalorier blev brända. Kör samma sak hela veckan, en timme på cykeln, sen går jag ju till och från jobbet varje dag nu istället också.


Nu kör vi på resten av veckan, blir Kil till helgen men jag håller dieten som vanligt och den 27 mars är vad vi längtar till. I will make it och tack ni söta för kommentarer, jag gillar er massa :)


Postat av: erika

MOTGÅNGAR.

Usch. Men har hört att om man hanterar dem på ett bra sätt så löser sig allt. Min dator gick sönder för en månad sen, hade precis fått den tillbaka i fredags när jag tappar mobilen i diskhon :/ Inte meningen att jag ska ha kontakt med omvärlden antar jag. Suck suck!



puss på dig, du är så duktig

2009-03-04 @ 13:15:20
Postat av: Anonym

plättsi kan =)

2009-03-05 @ 10:48:36



Namn:
Spara

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0