Bantarmånad mars

Nu är det sista rycket. Jag ska minsann fixa fem kilo minus på vågen fram till den 27 mars. Det är fyra veckor och jag räknar med ungefär 0,2 kilo minus per dag vilket då ska resultera i drygt fem kilos minus på vågen efter denna tid. Jag tränar 1,5 timme om dagen, då blir det min dagliga promenad plus en halvtimme på crossen, varje dag blir det också 100 situps och detta sker måndag-fredag. Lördagar och söndagar är lediga dagar då kroppen får återhämta sig. På fredagar blir det popcorn och på lördagar får jag unna mig lite vindruvor och nötter. Kanske lite frusen yoghurt nån lördag också, bara för att lyxa till det ordentligt. Men inget godis och inget annat snask överhuvudtaget. Gröt till frukost med banan och mjölk samt juice som vanligt, men numera kör jag med quinoa också, havregryn plus quinoa, kan jag starkt rekomendera. Det är Frebaco som har kommit med en ekologisk blandning som håller en mätt längre. Sen är det frukt till mellanmål samt soppa till lunch och middag. Ska försöka hålla mig borta från knäcke med ost också, iallafall denna första veckan. Sen blir det vaniljyoghurt med lite solrosfrön till kvällsmat. Vi får se hur det går nu denna sista månaden, jag är pepp iallafall, är ni med mig?

Let's go!


Postat av: erika

Du är SÅ duktig!! Har kommit igång ordentligt med träning här nu och satsar på 10kg minus...



YOU CAN DO IT :)

saknar dig min solstråle, hoppas att livet leker hemma i norrköping

2009-03-02 @ 17:47:32
Postat av: tess

Min duktiga Plättan =) <3

2009-03-03 @ 13:43:41
Postat av: josef

im with you. Jag startat idag. Måste försöka sluta med cacaocremen på jobbet. ;)

2009-03-03 @ 20:04:11



Namn:
Spara

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0