update

nu har johan semester och är jätteglad. och jag längtar bara ännu mer tills jag kommer hem nästa vecka och kan andas ut i tre veckor utan jobb. vi har firat detta med pizza och öl. jag är mätt men ändå godissugen, hur kommer det sig? man får alltid, alla gånger utan tvekan i sig godis efter maten, alltid. godiset väntar i skålen och filmen har börjat, men johan är ute och pratar med pappa och man vet ju hur länge det kan hålla på. han skulle bara hämta upp ett flak öl, men det blir liksom aldrig det där bara. idag var jag på stan med mami också, vi fixade blommor och nya sulor till mammas basket-tyg-skor som nu är moderna igen, sen köpte jag nya trosor, chinos och ett par sandaler som älskling ska betala för att han älskar mig så mycket. och nu är jag mätt. detta är en bra fredag, semester eller ej så känns det okej. för nu är det mindre än en vecka kvar för mig och sen ska vi ut på äventyr! nä, nu får han komma, jag vill ju ha godis och mys i soffan!




Namn:
Spara

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0