torsdag 9 juli

idag var det jobb för hela slanten, från 7:45 till 13:45 och imorgon är jag ledig igen. för att sen jobba på lördag 17-22, men det är helt okej för jag har semester om en vecka. sen jobbar jag bara nästa vecka till torsdag förhoppningsvis om jag får semester på fredagen också. det vore guld. nu vill jag bara ha semester, lediga dagar, långa mornar och bara göra vad vi vill hela tiden jämt. kan man önska sig riktigt hårt in i framtiden? fast jag vill inte att min lediga fredag ska gå mig förbi, eller lediga söndag, eller lördagkväll då älskling ska hämta mig med bilen och vi tar en raggarrunda till sibylla mitt i natten, sånt förgyller verkligen och det vill jag inte missa, men efter det. kan det inte gå jättesnabbt då?




Namn:
Spara

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0