torsdag 16 juli

imorgon är det fredag och semester! så jäkla välförtjänt. jag har kompat hem två gånger denna veckan. och det lär bli en gång till om jag får som jag vill imorgon. går gärna hem vid ett imorgon. men vi får se. 14:05 är inte en helt fel tid att gå på semester på heller. idag var älskling hos marita och klippte sig, så när jag slutat tog jag bussen in till stan, tog några svängar på åhléns, gina, h&m och cubus och mötte sen upp min nyklippta älskling. vi tog ytterligare några svängar in på jack&jones, veromoda och  mq. där hittade vi ett par jeans till johan, två t-shirts och en skjorta. jag kom hem med lite armband, örhängen, tights, hårnålar och nagellack. shopping is a delight. mamma hämtade oss sen och vi hämtade paket till johan och paket till mig. jag fick jessicas simpsons nya parfym av johan för ett tag sen och idag kom den. luktar underbart och jag kommer aldrig sluta lukta på mig själv. vi hämtade också hem tre liter vin som pappa var och hämtade i tyskland till mig och som jag lagt på kylning lagom tills imorgon. då ska det banne mig firas. sen stannade mamma på fika och vi åt pizza. inte riktig pizza utan såndär köpt i affär-pizza och den var sådär. ser fram emot riktig pizza imorgon. och vin, så jag blir bubblig och alldeles glad i kroppen. en dag kvar och vet ni? jag längtar! nu ska älskling och jag se film, hålla handen och pussas lite ibland. det är sånt man gör när man är kär.




Namn:
Spara

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0