fredag 10 juli

ledig idag! känns bra. jag älskar att vara ledig, att sova till tio, duscha länge och äta god frukost (yoghurt med valnötter och honung). tråkigt bara att älskling inte kan vara hemma, men det är han efter idag, för halv fyra idag går han på semester. det måste vi fira med pizza tycker jag. imorgon jobbar jag bara fem timmar, sen är jag ledig på söndag igen och sen är det bara veckan kvar till min semester och på söndagen bär det av till göteborg. dagen idag ska spenderas med mami, vi ska till nån blomsterhandel och kika efter blommor och krukor. vi behöver två nya till sovrummet för när vi städade i tisdags så ville krukorna i fönstret hälsa på golvet riktigt hårt och det var inte bra. så nya ska inhandlas och jag är glad idag, det är fredag och ledigt! weo!





Namn:
Spara

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0