Bara för att jag måste:

Fyra av mina favoritprogram:
1) Desperate housewives
2) The Mentalist
3) Ugly Betty
4) One Tree Hill

Fyra saker jag gjorde igår:
1) Jobbade
2) Fikade med mamma
3) Pussades med Johan
4) Sov

Fyra saker jag ser fram emot:
1) Att bo på hotell till helgen
2) Gå på bio med Tess <3
3) Åka till Gotland i maj & Egypten i höst
4) Börja träna på Friskis

Fyra favoritrestauranger:
1) F13 (pizzeria räknas väl?)
2) Gu' va gott
3) Pappa Grappa
4) Världens bar (& fik måste räknas om dom har mat)

Fyra saker på min önskelista:
1) One Tree Hill boxar
2) Att nån betalar min utlandssemester
3) Sol hela sommaren
4) Playstation eller X-Box

Fyra personer jag utmanar:
1) Tess
2) och
3) alla
4) andra

Tack Nelia! :)

Postat av: tess

äls, klart jag fattade att det var du ♥

2009-05-06 @ 19:43:59



Namn:
Spara

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0