Inte smal utan träning

Men det förstår kanske inte Maria, huvudvärken sätter stopp för henne 2 timmar innan vi ska träna. Men det struntar jag i, för jag låter inget komma ivägen för träningen nu. Huvudvärk går väl över, jag har också det ibland, men jag bangar inte för det. Skit samma. Jag ser fram emot att få träna av mig lite, komma hem till Johan, ta ett bad eller dusch, en smoothie och kolla på Top Model och sappa lite till Idol ibland, sen vill nog Johan se på vem som kan slå Filip och Fredrik, det är rätt skoj.

Jag kommer sakna att ha tv'n i sovrummet sen..

Idag var ingen jätterolig dag direkt, fast den gick. Blir lite för hungrig ibland, även fast jag äter havregrynsgröt på morgonen. Jag har inte lunch förrän vid ett-tiden och det blir nog lite sent tror jag. Men det får vara så tills jag ska äta normalmat igen. Skrev av lite recept idag också mellan samtalen, från viktväktarna. Kommer bli intressant att laga några av dessa maträtter, eller mer intressant att köpa alla ingredienser. Vi får se, kanske till och med Johan kan vara med och äta och bli lite nyttigare än att bara äta flingor, mackor och makaroner (jag vet, jag har blivit en dålig hemmafru, men det är för att jag inte är hemma längre utan också jobbar, då är det inte lika lätt att fixa mat jämt)

Så, nu ska jag väl börja promenera till spånkan och skaka på fläsket lite på badet, det behövs. Ska ringa mamma också och samtala lite under resan. Imorgon är det fredag!



I do love my crazy mama.




Namn:
Spara

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0