first attempt to impress

Okej, jag är en supertönt som också skaffat blogg och ja, jag är svag för grupptryck och måste alltid ha allting som alla andra har. Fast jag har försökt stå emot, dessutom är jag inte medlem i någonting längre så något måste jag hitta på. Blogg är ju så himla inne just nu och alla som inte har en blogg hänger inte med i framtiden, jag hänger definitivt inte med längre. Jag kan ingenting och det enda jag gör vid datorn är att kolla mailen som för den delen fylls av damm då ingenting hamnar i inkorgen, sen kollar jag lite h&m, men deras kläder börjar kännas tabu så då finns det inte så mycket annat att förlita sig på under sin trista vardag. Speciellt nu när det har blivit höst, att blogga under hösten måste vara så inne.

Anledningen till bloggen är egentligen för att jag blev så inspirerad nu under sommaren när jag satt på jobbet under ingenting-att-göra-timmarna och läste bantar-bloggar. Förstå vad pepp man måste bli av sånt egentligen, fast ungefär alla som jag läste om hade antingen gett upp eller struntat i det. Därför tänkte jag gå mot strömmen och inte göra det. Förra veckan började jag mitt nya liv, eller egentligen började det i juni i år, då vi äntligen flyttade tillbaks till Norrköping, jag fick nytt jobb som för den delen är det bästa jag jobbat med (ja, jag har haft typ 3 jobb innan, men ändå) och vi började ro om vår första egna lägenhet tillsammans. Men nu har jag tagit det steget längre och ska ta tag i träningen också, det började jag med i måndags. Och jag ska fortsätta tills 10 kg ungefär har försvunnit, därför behöver jag en peppblogg så jag kan ge mig själv lite ris och ros ibland. Så, nu jag har förklarat mig lagom mycket i ett lagom töntigt och mesigt första inlägg.

There's more to come, this is just the first attempt.




Namn:
Spara

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0