Happy, happy, happy!

Äntligen fredag! Fast jag har fortfarande hela min arbetsdag kvar, börjar först klockan 14 och sen 20:15 loggar jag ut för att vara ledig i två dagar. Jag trodde detta skulle bli en helvetesvecka, eftersom jag jobbat kväll sju dagar i rad, men det har gått riktigt bra faktiskt. Känns inte alls som att jag jobbat en hel vecka, men ledighet är dock härligt ändå. Jag blev besviken när jag kom in från promenaden idag då jag inte hittade någon avi från PC-city bland posten, min mobil då? Jag sms:ade Johan och han sa att han skulle fixa det, kanske är sms-avisering eller så kommer det en avi senare sa han, bäst för honom att det ordnar sig eftersom han igår lovade att jag skulle få den idag, haha! Fast minneskortet kom iallafall, sen kommer nog headset:et nästa vecka, allting är beställt från olika ställen. Man får ju inte vara dum, prisjakt.se är väldans bra, då hittar man bäst priser.

Jag bara längtar till ikväll, att ligga i sängen och se på tv och smaska på nåt nyttigt onyttigt, hah. Estrellas Grain Delight är himla goda, såna får Johan köpa sen ikväll till mig. Han kom nämligen på den ultimata idén att han skulle åka och handla innan jag slutar och bara hämta mig sen ikväll så hinner vi hem och fixa allt innan det är tv-dax. Smart är han ibland! Fast vi missar ändå Sing A Long, men det gör nog inte så mycket, jag vill se nån bra film istället. Ska kika om jag hittar nåt som Johan kan fixa, eller om vi kanske har nån redan, Barnhemmet kanske är lagom läskig. Ska jag rekomendera till ikväll!

Min stackars cykel står fortfarande på jobbet och fryser, jag skulle ha hämtat den idag efter min promenad, men jag var helt slut och så hungrig att jag skippade det. Tänkte ta bussen till jobbet efter stan imorgon och hämta hem cykeln, går lika bra det. Kul att åka till jobbet och inte behöva jobba, haha. Annars känns träningen bra också, kroppen mår bra och jag ser några små förändringar, jag önskar dock att tiden kunde gå lite fortare så jag fick väga mig och se om jag bara inbillar mig eller verkligen kan nå mitt mål. Jag är stolt över mig själv, jag har inte ätit godis eller onyttigt på sju veckor snart. Det går framåt och jag är nöjd!

Nu är det nog dags att fixa matlådan i påsen, knäckemackorna till lunchen och göra iordning ett par makrillsmackor till mellanmål innan det är dags att promenera till jobbet och prata med lilla mami. Måste berätta för henne att hon ska med på bio på söndag, har visst glömt det. Hoppas hon orkar följa med och blir glad trots att hon fortfarande har ont i foten, men ska nog bli bra. Hon måste ju dock hämta oss med bilen i sånt fall om vi inte ses i stan och jag och Johan tar spånkan, aja det spörs. Hur som helst så är bio hur mysigt som helst och jag är i extas över att helgen snart är här. (Jag vet, jag är lättroad och oerhört överdrivet glad idag)

These are some of the happiest days of my life.




Namn:
Spara

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0