Ny frisyr

Jag funderar ju fortfarande på en ny frisyr, måste verkligen klippa mig och få bort alla dessa slitna lockar! Jag kikade på aftonbladet.se idag och fann en bild på Heidi Klum och jag kanske tar upp det med frisören när/om jag väl kommer dit nån dag nästa månad, huruvida jag skulle passa i lugg. Jag är så himla osäker, men vore så kul att prova nåt radikalt och inte vara sådär tråkig som jag alltid är. Dessutom växer ju luggen oftast snabbare än håret så dröjer väl inte länge förrän jag har det åt sidan igen. Det var denna bild jag föll för:



Sen är ju hon snygg hur hon än gör, men jag föll ändå för frisyren och försökte fantisera hur jag skulle se ut. Jag fick faktiskt höra på jobbet av Nora förra veckan redan att jag skulle passa i lugg, men jag har alltid känt mig tjock när jag ser framför mig hur jag ser ut, jag har ju haft det förut, men det var ju på 90-talet och 2000 är ju lite mer stylish om man säger så. Aja, vi får se hur jag gör, men jag har det starkt i åtankarna, måste bara höra med ett proffs först (inte Johan alltså, han har redan godkänt, jag tänkte mer på tjejen på Klippoteket som jag vill klippa mig hos)

Nu blir det te! (inte té, the, eller t, utan te)




Namn:
Spara

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0