Helgen som varit

Måndag morgon och jag är relativt pigg trots att vi knappt sovit något under helgen. I lördags gick vi upp skapligt för att åka till Kil och hälsa på svärmor och Johan syster Annika som fått bebis och han är jättesöt! Vi sov hos Bosse eftersom Annika och bebis Lukas sov i sovrummet och Birgitta i vardagsrummet. Det kändes lite som att bo på hotell eftersom Bosse har bubbelbad och solarie och sånt som vi fick använda, mysigt. Fast vi kollade på tv till så sent att Johan inte vågade ha på bubblorna i bubbelbadet, men det var varmt och lyxigt ändå. Under natten sen regnade det och blåste så mycket att vi trodde huset skulle gå sönder, sen mådde Johan illa och var tvungen att kräkas lite under natten också. Han hade fått i sig lite för mycket olika blandningar av godis och mat, stackars lilla älskling. Sen gick jag upp vid tio och fixade frukost och Johan kom upp efter en stund han med. Sen senare igår träffade vi Emil i Karlstad och gick på stan ett tag och jag köpte min älskade jacka! Den är jättefin. Konstigt att den inte finns i någon affär i Norrköping, men i Karlstad, aja, jag har den nu iallafall. Sen åt vi sallad hos Emil och jag spillde salladsdressing över hela mig och köksbordet så jag fick gå omkring i en Slitz-tröja som jag fick låna av Emil resten av kvällen och sen åka hem i den och min sjal runt benen, jag frös nästan ihjäl. Annars var det en trevlig helg och jag längtar inte efter att jobba kväll nästa helg och sen ytterligare jobba kväll hela nästa vecka, men tiden går nog som den gjort innan.

Nu ska jag nog äta lite frukost innan det bär av till jobbet. Sen blir det träning på badet för sista gången för jag ska nog förflytta mig till Friskis & Svettis istället. Ska bli intressant!

Hello, goodbye.





Namn:
Spara

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0