Julbord

Nu är min tre dagars vecka över, imorgon bär det av till Lund med Tess. Har jag sagt att det ska bli himla skoj? Det ska det. Vi ska försöka hinna med så mycket som möjligt, ska till en massa affärer och sen kanske vi ska ta ett träningspass på Nautilus, man får ju en gratis första omgång så kan bli intressant. Ska packa med träningskläder alltså. Och så ska vi ju äta en massa god hotellfrukost och lyckos oss så serveras frukosten ända fram till halv elva på lördag och söndag. Man kan alltså sova till halv tio-tio. Som sagt, himla skoj.

Nu väntar jag bara på att mami ska komma så att vi kan ta svängen till Maxi, där jag då ska köpa kruka men kom på under min eftermiddagspromenad nu efter jobbet att jag ska ha lite mer grejer. Tänkte kolla på om det finns lite röda detaljer jag kan ha på mig till jul och inte minst till vårt julbord på jobbet! Sänkt pris till 150 spänn (glögg ingår såklart) och så kommer vi få sluta tidigare eftersom det är klockan 18 och jag jobbar till 20. Jag längtar verkligen, trevligt att kunna umgås med alla utanför jobbet och bara mysa till det liksom. God mat också, hoppas jag. Fast jag äter ju inte så mycket på julbordet, men lite köttbullar, potatis och sånt går väl ner. Det är ju sällskapet som är härligt. Och så kan jag inte dölja att jag älskar att klä upp mig!

Så, därför tänkte jag kolla på ett rött diadem, ett rött armband, rött skärp och ett tomtehalsband. Ska försöka fördela det lagom under julbordet och till julafton. Jag fick ju mina kläder från H&M igår, kjolen och alla toppar förutom min röda topp som jag ska ha på julafton, den kommer nästa vecka. Så lite mer färgstarka detaljer skulle jag vilja ha eftersom jag kommer bära mycket svart. Nu är det dock tråkigt att snön smälter bort, men jag hoppas på ny lagom till jul, men inte snöstorm eller annat strul då vi ska åka bil mellan Norrköping och Kil två gånger. Det blir nog bra! Nu får mamma gärna komma, för jag är så himla pepp på att shoppa loss litegrann, sen ska jag hem och packa!

Var inte dålig, var bra.

Postat av: tess

hihi heeej plättan =)du är min favorit!

2008-12-02 @ 11:19:08
URL: http://miniminiliten.blogg.se/



Namn:
Spara

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0