När jag och Tess var i Lund,

ringde min bror (som för den delen är 7 år äldre än mig, dvs snart 30 och ska veta ganska mycket mer än mig och vara ganska smart med andra ord) och frågade vad jag gjorde. Jo, vi står  och väntar på bussen sa jag. Jag är i Lund med Therese från jobbet. Lund? undrade han, vad gör man där? Well, köper lite julklappar, bor billigt på hotell och bara avnjuter en ledig helg nån annanstans än i Norrköping, typ? Jaha, men Lund säger han igen, ligger inte det typ ovanför Stockholm? Mhm, Donnie, det ligger strax nedanför Täby. Ibland undrar jag om det bara är jag som är smart alltså.. (vi kan lägga till här att jag aldrig haft nåt bra lokalsinne, inte ens har ett minne av att jag läst geografi i skolan och det var inte alltför många år sen som jag lärde mig vart Norrköping ligger på kartan och Jag vet bättre..)

Haha?




Namn:
Spara

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0