senaste fynden





jag är så nöjd, fyndade ett bamse babygym på blocket som egentligen bara gick på 25:- och en overall till hemfärden från bb på tradera för 69:- jag börjar bli en riktig fyndare! det enda med gymet är att jag skulle vilja byta ut figurerna som hänger, eller man kanske skulle önska sig såna till bebisen i present? i så fall ser ni här hur gymet ser ut och det gör ingenting om det är i matchande färger, nån röd, en grön, en ljusblå, nån gul eller orange. ah, jag vet inte. jag kommer säkert köpa själv ändå, men såäre! mäkta nöjd är jag iallafall.


Postat av: Hanna

Såå duktig du är gumman,jag är mäkta imponerad att du redan hunnit lära dig fynda sådär bra,vänta du bara,när du vet om det blir en pojke eller flicka så blir det ännu roligare att fynda:)) jag fick hem mitt H&M paket idag,jätte fin Hello Kitty dress till Ella och bikini till mig,men då tösen som ska ha Hello kitty kläderna sugit ut allt ur min boobs så fick jag fan skicka tbax bikinin,tur att hon är så förbaskat söt så jag förlåter henne,T har ju lovat att om jag frt vill ha nya tuttar när jag är 40 så får jag det av han..hahaha!! Ja ja,skickade efter en ny bikini med vadderade kupor,allt löser sig ju moahahaha=D

2012-03-29 @ 20:56:41



Namn:
Spara

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0