btw

inte för att ni har med det att göra eftersom jag inte fick någon som helst respons på mitt inlägg från i februari, men nästa tisdag ska jag klippa mig korthårig, klockan 10:30 ska blivande mamman få skämmas bort lite av marita. för det är jag värd.

Postat av: Hanna

Gummaan,jag läser vaaarje dag,jonna med:D faan vad kul att du ska klippa dig,tycker faktiskt du passar bäst i det kortare,ser mer ut som en frisyr liksom,skit snyggt helt klart:) jag ska oxå unna mig besök hos min frisör,var ju där senast i oktober o ha spar klippt mig hos erica där i mellan men nuuu ska mamman bli vår fin,det solas hela nästa vecka med en ny frilla och kanske fixas burret sommarljust oxå vem vet:)

2012-03-07 @ 19:53:49
Postat av: T

Jag kommenterade jue!!

2012-03-08 @ 11:11:30
Postat av: tess

Klart att du är värd det =) jag tycker också du passar bäst i lite kortare hår=)

2012-03-09 @ 07:53:01



Namn:
Spara

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0