mitt lilla kräk och jag

vad fort dagarna går! det känns som att det inte var längesen jag längtade efter att få komma över vecka 12 och nu plötsligt är jag i vecka 18 och snart halvvägs i mål. GALET!

och jag har känt bebis i flera dagar nu, det är nog det absolut härligaste jag känt. jag tycker synd om männen som aldrig nånsin kommer kunna uppleva den känslan. obeskrivligt.

nu är det helg och det betyder pizza, det har blivit endel pizza sista tiden på helgen, det är gött det. jag som knappt kunnat tänka pizza börjar kanske kunna leva litegrann iallafall. orkar dock inte äta så mycket och mår fortfarande väldigt illa ständigt och har svårt att äta vadsomhelst. sallad har jag upptäckt är en favorit, så det ska det bli mycket av och det är ju faktiskt tur det, för jag vill inte bli en sån som bara rullar fram.

imorgon ska älskling till marita och få håret klippt, innan dess ska vi ta en sväng på stan, det var inte igår! johan behöver skor och jag vill ha lite fler långärmade tröjor, det är ju kallt nu! tack och lov kan jag faktiskt fortfarande ha dom flesta tröjor jag har, skjortor är svårt för tuttarna är ballonger och magen gör så att dom liksom står ut på sidorna, men annars kan jag ha det mesta. är bara så skönt att ha mammajeans trots att jag fortfarande kan ha mina vanliga, men dom trycker mot bebisen och det känns inte okej. så tummen upp för mammajeans!

har jag sagt att vi köpt lite bebiskläder? det har vi, en body och mössa från p&p som var på rea och så beställde johan en lundmyrmössa med älskling på. och efter det beställde han en ben sherman pikébody. han är nästan mer galen än jag på det där med bebiskläder, han kollar varje dag och vill beställa hem allt. jag vill helst bara hitta ett hus först och börja flytta och sen börja köpa på oss en massa, men än så länge har johan fixat en bebislåda där vi lägger bebissakerna, vi måste ju liksom köpa litegrann och dessutom får man ju hem en massa gratispaket med grejer också hela tiden, såja! så imorgon ska vi också till kappahl och hämta en valfri body gratis, snart kommer det komma två kuponger till med det, bra grejer!

och efter stan imorgon ska jag till älskade systerT och mysa med min elskling och novas puppis. undrar vad man får för gofika då.. :)





Namn:
Spara

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0