super shopping in the city of norrköping

det blev en del som fick följa med mig hem idag när jag tog staden själv ett par timmar i eftermiddags. gick på runt tusenlappen men efter rabatterna sen har jag betalat ungefär 3-4 hundra pix för två par byxor, tre t-shirts, en behå och ögonbrynspenna. jag klagar absolut inte! 

när jag kom hem lagade jag middag till min karl som hållt på i datarummet hela dagen för att sätta ihop en hylla och kabelförvaring till datorbordet. först nu börjar han bli färdig och jag tycker så synd om honom, han har både ont i huvudet och sura uppstötningar. jag tror han börjar bli sjuk, stackarn. men till middag gjorde jag iallafall ett recept jag varit sugen på så himla länge, det står på makaronförpackningen och det är så himla enkelt och blev himla gott. sweet chili korv med makaroner. tog säkert mindre än en kvart att göra och var snäppet godare än korvstroganoff.

alldeles bakom hörnet nu vaknas det film och jag ser fram emot en mysig söndag tillsammans med älskling i soffan innan allvaret drar igång imorgon igen. då är det banandiet och motion till tusen som gäller.








Namn:
Spara

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0