torsdag 21 januari

min mage är en svullen ballong, jag har köpt tabletter emot det och det borde värka snart. dessutom har jag inte tuggat gummi på två dagar. jag tror minst sagt att det är oregelbundna måltider som gör det. det blir lite för långt mellan frukosten och lunchen/middagen när jag jobbar som jag gör den här veckan. jag ska försöka komma upp tidigare imorgon och äta frukost tidigare så att jag kan äta lunch innan jag går till jobbet.

annars mår jag på topp idag, slutade halv åtta och älskling kom och mötte mig. fick veta att jag fått beviljat ändring av mitt pass imorgon så jag börjar 13:15 och kör till 19:45, då kommer johan med bilen och hämtar så hinner vi hem till let's dance. och ja, jag vet att jag är en tönt som vill skynda hem för att kolla på det, men då får jag väl vara en jäkla tönt. jag tycker om att se dom dansa, så är det bara. jag gillar idol också, och melodifestivalen, jag gillar alla såna där töntiga program, men jag är tuffare än tåget iallafall.

igår var jag ledig och jag gjorde inte mycket annat än tränade, promenerade en timme, tvättade, handlade mat med älskling och tittade på kanske fem one tree hill avsnitt där emellan. nu är jag inne på femte säsongen så snart blir det till att köpa den sjätte, oavsett pris. ska också klicka hem gossip girl säsong två, det var längesen jag såg säsong ett, så jag får uppdatera mig lite där innan jag börjar med tvåan.

imorgon är det äntligen fredag och jag ska försöka få helg-känsla, även om det är lite svårt när man varit ledig mitt i veckan. jag ser mer fram emot nästa helg då det verkligen kommer bli helg-känsla eftersom jag jobbat mån-fre då.

snart är det slut på januari, det innebär bara en 28-dagars-månad kvar till våren. jag vill bara så gärna vakna av solsken och fågelkvitter igen, nu är jag trött på allt det vita, (som förövrigt mest är grå-brunt-svart och äckligt moddigt och svårt att gå i).


"kniven mot strupen"
börjar nu, jag vet inte om det är så mycket att ha, men johan vill se och jag är en snäll sambo.

godnatt!




Namn:
Spara

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0