paint me a perfect picture and make sure you cross the line

just nu är jag sjuk och låter som en whiskeykärring, jag hostar och faktiskt så mår jag lite illa just nu. det kan bero på att jag hällde i mig en del kola som jag gjorde igår och som blev misslyckad för att pappret fastnade i skiten. jag var ju bara tvungen att smaka på den och det gjorde jag, ganska mycket. fan också.

men jag jobbar ändå, bara denna veckan kvar och så måndag nästa vecka så är jag ledig sen fram till den tredje januari, gôtt mos. men jag har skickat in ansökan om att jag gärna tar ut min lediga dag jag har kvar, någon av dessa dagar som jag har kvar att jobba, jag har inga större förväntningar om att jag kommer få ta ut den, men ett försök skadar ju inte. imorgon ska jag ringa och tjata, tjata, tjata.

jag har inga som helst julkänslor, jag har köpt en julklapp (plus en del leksaker till smågrisarna, men dom räknas inte i det här fallet). vi har granen framme och adventsljusstakarna, det är snö ute och nästa vecka är det julafton. det händer liksom ingenting inuti, någonting är så fel. men julafton kommer det bli och jag kommer nog känna av det sen ändå.

nu vill jag bara lägga mig och sluta må illa. jag vet att jag uppdaterar dåligt, jag har inte tiiden!





Namn:
Spara

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0