update

då var det fixat, en spruta i armen och den känns lite halvt amputerad. gör ont som satan, men jag är iallafall inte i riskzoonen att få hepatid a när vi är i egypten. nu vill jag komma hem, promenixa och sen ta spårvagnen in till stan med älskling och slösa pengar. ska lämna tillbaks ett par tunikor, kika efter ett par andra. vill även ha skinnhandskar, öronmuffar, behå och ett par jeans. johan skulle också behöva ett par skinnhandskar, men vi får se. en timme kvar av jobb och snart är även denna veckan slut. nästa vecka ska jag och mamma fixa pass också, sen är det inte långt kvar till härliga bad och glass i solen, i november. det har jag aldrig upplevt förut, känns som en bra start på vintern. jag tror jag tycker om vintern igen.




Namn:
Spara

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0