30.10.09

FEM ÅR

vi fyller 5 år idag, jag och johan. dessutom firar vi samtidigt 4 år som förlovade. åren har gått ganska fort ändå, men inte på något som helst negativt sätt. det har varit 5 förskräckliga år med mycket bråk, mycket tårar, mycket skrik, många "gör slut"-debatter oss emellan och hemskt många otrevliga händelser. men trots detta har vi hållt ihop, för utöver dessa hemskheter så har det varit minst dubbelt så många trevligheter. vi har hunnit med så himla mycket på 5 år. och inte minst har vi älskat varandra under hela vägen, funnits där för varandra, stöttat och kramat oss igenom allt. men det härligaste av allt är att vi fortfarande gör det, att vi fortfarande är sådär kära och längtar efter och saknar varandra än idag. johan får fortfarande med hjärta att hoppa till när jag ser honom, han är fortfarande sådär himla söt som jag skickade sms till maria om när han och jag precis träffats och satt på världens. han är fortfarande den jag älskar och kommer älska livet ut.

det finns inte ord att beskriva en kärlek och jag tänkte att jag skulle ha en liten bildshow från våra år istället, men det finns så himla mycket och så himla många bilder. och jag tror ändå att EN bild säger mer än tusen ord. men inte ens en bild eller tusen ord kan beskriva min känsla av lycka över att ha funnit en så underbar människa som johan, att ha funnit den rätta. han gör mig lycklig, ledsen och glad på samma gång. han får mitt hjärta att stå still och slå dubbelt i samma sekund, han får mig att rodna, att rysa, att lysa upp av glädje och bara vilja ha mer. jag vill ha fler år och mer av min älskling. han är verkligen den bästa som hänt mig, nånsin, what so ever. han är min bästa vän för jag kan vara precis som jag är med honom och det gör ingenting. jag kan vara påklädd, naken, blottad och osminkad, det spelar ingen roll, för vet ni vad? han känner precis detsamma för mig och det är en underbar känsla att leva på och vi kommer leva lyckliga i så många år till.

JAG ÄLSKAR JOHAN NILSSON AV HELA MITT HJÄRTA

forever and for always


Postat av: Tess

grattis på er UNDERBARA!!

2009-10-30 @ 11:28:56
URL: http://blondiieistallet.blogg.se/



Namn:
Spara

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0