D plus J 4 år

I torsdags hade vi älskat varandra i fyra år. Det är ganska lång tid det, jag var bara 18 när vi träffades och hade precis fått körkortet och längtade efter studenten som tog två år för mig att komma till efter det. Sen flyttade jag och i två år bodde vi ihop i Åmål och nu har vi bott här i snart ett halvår. Tiden går himla fort. Och det är så skönt att veta att jag har hittat den jag ska leva med resten av livet, det bara är så och jag är bara lyckligast i världen varje jäkla dag för att jag har min älskling. This is the best thing that has ever happend. Jag fick 10 långa röda rosor i torsdags och älskling fick också rosor av mig och Noblesse i hjärtform. Men bäst av allt är att vi ikväll ska ut och äta en romantisk pizza-middag (haha) och han ska få hålla min hand över bordet, som han gjorde på Världens bar den 30 oktober 2004. När det regnade och blåste och jag kände mig hur ful som helst eftersom hår och smink blev förstört, men han tyckte jag var det finaste och jag känner mig fortfarande vackrast i hans ögon.

Forever and for always



Postat av: Lindha

Nae! Det är så jag gråter här! :) Så fint!

2008-11-22 @ 15:50:06
URL: http://minstingen.blogg.se/



Namn:
Spara

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0