vilka läser?

jo jag undrar det, funderar starkt på att hitta på nåt annat istället för bloggen, instagram eller så. men samtidigt är det ju sjukt kul att ha kvar allt från åren som gått i bloggen. jag kanske skulle börja med ett litet eget blogginstagramtypsak, lägga upp bilder bara med en enkel bildtext och göra det oftare, vad sägs? det är ju trots allt för er jag gör detta, och lite för mig själv, i smyg. jag tror på det sista, bilder säger en del och jag fotar mest hela tiden med mobilen så svårare än så borde det inte bli, en bild och lite text så ni vet vad som händer i mitt så intressanta mammaliv :) här är prutt 7 månader, (redan!) och firar farsdag hos farmor i kil:


Postat av: Tess

Jag läser, men jag instagram också. Så läge det blir mera uppdatering så blir det bra ;)

2012-11-15 @ 13:29:41
Postat av: t

Jag läser men de vet du ju redan, instagram ska du självklart hq!!

2012-11-15 @ 22:51:11
Postat av: Hanna

Jag läser och tittar,kollar in vaarje dag:))

2012-11-16 @ 08:02:17



Namn:
Spara

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0