en hel halvåring

det är vad vi har! jag och johan är inne på vårt 9e år och lillfis är inne på sin 7e månad. ett helt halvår har hon hunnit bli! och natten till igår var den värsta av alla tror jag, hon somnade bra och vaknade som vanligt fast gånger 100. johan blir arg och jag blir så tröttfrustrerad att jag blir tokig på ungen när hon vägrar somna om. men inatt sov hon så fint intill mamma och vaknade några helt klart godkända gånger och somnade om så fint igen. efter frukost vid 6:30 sov hon vidare till 9 när jag fick väcka henne för en morgonpromenad. och sen hela dagen har jag haft hand om en solstråle! hela mitt mammahjärta fylls av glädje när hon är så nöjd. ikväll upptäckte jag dock anledningen till helvetesnatten, en liten tandspets tittar fram i underkäken på vårt lill gry, inte konstigt att man mår dåligt ju! så nu förväntar jag mig inget annat och med facit i hand så gör det mig inget heller, nu får hon vara ledsen och mamman ska inte bli arg. jag är bara så jäkla lycklig över mitt liv så det finns inte, varje dag får jag så mycket kärlek att jag nästan spricker. jag är så rik!




Namn:
Spara

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0