magen på ungefär 35 veckor



tänk vad snabbt det kan gå. redan inne i vecka 40 och bebis verkar trivas i magen. det gör ingenting, jag vill ha ut den när den är redo att komma ut. men senast blir det iallafall den 13 april så om max 3 veckor har vi kräket ute. jag mår så himla bra just nu, jag vet inte om jag nånsin mått såhär bra, nånsin alltså. jag bär på världens finaste skatt, jag får vara hemma och göra vad jag vill, solen skiner och jag bara är. jag längtar förstås, längtar mig galen. men samtidigt försöker jag njuta av den sista tiden som gravid nu, det är trots allt inte långt kvar innan vi inte bor i samma kropp längre och separationsångesten blir allt starkare. fast jag vet att jag kommer överväldigas av en annan känsla sen när bebis är ute, den största känslan av alla. den där stora kärleken till sitt eget barn.


Postat av: Hanna

Nu ser man hur magen har sjunkit på den sista bilde,jämförelse med den näst sista:) Såå fina bilder gumman!!

2012-03-23 @ 14:50:40
Postat av: dess

svar; ja men nu när du säger det så ser jag också, tycker inte det är så jättestor skillnad mellan vissa bilder men det är nog större skillnad ändå, hoppas kräket kommer snart! :D

2012-03-23 @ 16:03:57
URL: http://www.deciree.se



Namn:
Spara

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0