pingu for my pingu

åh, jag är så glad! vi fick hem barnvagnen i fredags. vi beställde en kronan duovagn, en grå. fick 10% rabatt så hela paketet, med sittdel, liggdel, väska, mjuklift, insektsnät, regnskydd samt åkpåse gick på ca 7000. jag är mäkta nöjd kan jag säga. och den är så fin! jag bara längtar tills jag och lillkräket kan ge oss ut och promenera i vårluften. sen beställde jag en pingu vagnleksak också till vår lilla pingu. funderar på att köpa pingu-påslakanset i grått också, men sen undrar jag om bebis verkligen behöver ha det, måste man ha täcke i påslakanet och hur tjock kudde ska den ha liksom? man kanske kan ha påslakanet utan nåt i och nån liten kudde bara. det är verkligen en djungel! fast jag kommer nog köpa det setet ändå, kostar 239 på allforforaldrar.se/shop och så har jag 20% rabatt där så det blir perfekt. denna barnvagn kommer vilket fall bli en pinguvagn, helt klart!

         





Namn:
Spara

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0