i want to lay like this forever



älska älska ÄLSKA! ♥


Postat av: Hanna

Myyyys på hög nivå,det där är nog det enda jag saknar med bebismagen,att baa få ligga i sängen och titta hur ens eget blod och kött lever rövare inuti en <3 märker oxå att jag var visst inte den enda som fick en hårig mage som gravido,likadan ap mage som jag hade,myyyyys =D

2012-01-06 @ 16:47:27
Postat av: dess -born to impress

svar; jaa, jag kommer sakna detta sen, verkligen! men sen kommer vi gosa och mysa utanför magen :) haha, vet du att jag faktiskt redan innan var jätteluden över hela magen. johan retas och kallar mig apa :P

2012-01-06 @ 18:13:01
URL: http://www.deciree.se
Postat av: T

Undrbara mysmys!! <3

2012-01-06 @ 18:55:36



Namn:
Spara

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0