april april

din dumma bebis som inte kommer när mamma vill!

fast jag håller fast vid att det inte gör nånting, det enda jag fruktar är igångsättning, så sålänge bebis kommer innan den 13 är jag fullt nöjd. vi trivs ju faktiskt ganska bra ihop ändå, jag magen och bebis. men det hade allt varit kul med ett aprilskämt måste jag säga. imorgon är det dags för sista besöket hos barnmorskan, vet inte alls vad som kommer sägas eller göras överhuvudtaget. sist tog det en kvart ungefär att mäta blodtryck och lyssna hjärta och berätta hur bra jag mår och hur mycket jag inte vill komma tillbaks den 2 april. fast så kan det gå! vad vi iallafall vet är att bebis kommer inom en snar framtid och att inte nästa helg, men helgen efter har vi med all säkerhet äntligen blivit en familj!

Postat av: Hanna

Här brukar dom kolla ifall det hänt nåntinn där nere,hoppas du oxå kan få veta om det är något på gång onpm närmsta dygnen:)

2012-04-02 @ 07:32:06



Namn:
Spara

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0