nyaste halvt som halvt gratis



nästan gratis, 60 kronor betalade jag för att få ett par byxor till gratis bodyn från kappahl. och snart kommer det ett par till rabattkuponger så ska vi hämta fler bodys i kanske 62 istället. har en känsla av att bebis inte kommer bli så jätteliten så är lite försiktig med att köpa kläder i för smått, 56 är nog det minsta jag vågar mig på. men sen kommer jag nog köpa ett plagg av varje i 50 också utifall att, så den har nåt att ha om den skulle bli lite mindre ändå. sen blir det till att köpa en massa mer kläder. det kliar redan i fingrarna! men jag sparar och sparar på bebiskontot, så jag har sen när bebis och jag går hemma. jag längtar si in i norden!

och bebis sparkar mest litegrann varje dag nu, det är fantastiskt! och varje gång det kommer en spark går det som en lyckostöt till mitt hjärta. en såndär härlig känsla som inte går att beskriva fylls jag av. min bebis och jag, det finns bara en av den och bara en av mig och ändå är vi samma. det är kärlek på hög nivå som jag aldrig upplevt förut. det är äkta lycka.





Namn:
Spara

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0