mål sommaren 2012



idag tog jag en cykeltur till maxi och shoppade faktiskt ett par tröjor till mig själv och ett par ramar. har så få bilder på mig och älskling framme så jag ordnade upp detta, satte in lite gulligull bilder på oss och har dom nu på hyllan ovanför soffan i vardagsrummet. när jag gick igenom gamla och halvnya bilder fann jag denna bild på mig från förra sommaren. jag kände verkligen att det där är inte jag längre, med bebis eller inte. så nu har jag satt upp som mål att efter bebisfödseln ska jag och bebis ut på vagnpromenader och älskling har lovat att låta mig få tid till träning så ska jag komma dit igen och må bra. bebis förtjänar att ha en snygg och hälsosam mamma. dessutom har jag bestämt att inte göra nånting med håret förrän bebis är ute, låta det växa och bli starkt i sig självt. sen ska jag nästa sommar boka tid hos marita och lägga i en lätt blondering. jag har nu satt upp den här bilden på spegeln i sovrummet och jag får redan nu en liten kick utav att se den. vad kul vi ska ha sen, bebis och jag!





Namn:
Spara

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0