en ledig torsdag med mys och mammas kärlek



igår var en riktigt fin dag. som började med sovmorgon fast att jag inte kunde sova eller ligga på något bra sätt, but still. som sen fortsatte med mys hos bästa madde, sallad, kladdkaka och charlie and the cocolate factory, bra film! på eftermiddagen kom kära mamma hit och lagade sin supergoda fläskfilé i rosa såsen, som vi åt med potatiskroketter och sallad. johan var iväg med jobbet på mässa så jag fick mysa med mamma ända fram till kvällningen tills älskling kom hem. min mamma kommer verkligen bli världens bästa mormor, för hon är redan världens bästa mamma. det finns verkligen ingen som hon, hon är allt. vi kan prata om allt, skratta åt allt, gråta åt allt, hon är den jag känner mig allra tryggast hos och hon förstår alltid. aldrig nånsin har jag tvivlat min mammas kärlek. aldrig. BÄSTA! ♥


Postat av: T

<3

2011-10-28 @ 10:13:56



Namn:
Spara

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0