om du var vaken, skulle jag ge dig, allt det där jag aldrig ger dig



detta köpte vi till bebis efter ultrat igår, jag såg det redan förra veckan på h&m och tyckte det var så gulligt, men jag ville inte köpa det innan ultrat, jaa, för att jag är så himla skrockfull! men nu när allt gick så himla bra så sa jag till johan att vi skulle gå och köpa det till bebis. blev strl 62 i detta, ska sen köpa ett set med lite av varje i strl 50 tänkte vi, annars kommer vi nog köpa det mesta i 56 och 62, skulle det bli en minibebis så tar vi det då, men eftersom bebis växer så det knakar tror jag vi kommer få en på iallafall 4 kilo och runt 50 cm. dessutom är det bättre att ha lite stora kläder än för små, jag tror vi resonerar helt rätt. egentligen vill jag köpa hela världen till min älskling, men jag kommer ha många år på mig sen när det är ute, så jag får lägga lite band på mig :)


Postat av: Maria

Svar: Hehe ja, det är kul att man får vara tjock ibland å! ;)



Himla cool bild ni fick på RUL! =D Tänk om man hade fått en sån fin en! =)



Jag vill också shoppa hela världen till mini, det är ju såå kul!! Kram kram

2011-11-02 @ 21:37:26
URL: http://enplusenblirtre.blogspot.com



Namn:
Spara

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0