det gick bra!



vi hade en supergullig barnmorska som bröt på tyska och som hela tiden sa "det ser helt normalt ut" och dom orden gjorde mig så lycklig varje gång! vi gick igenom bebis från topp till tå och fick se alla organ och ben och mått. den är helt perfekt! har vuxit helt proportionerligt så BF datumet är fortfarande 29 mars och jag längtar något så enormt dit! vi fick en "tummen upp!" av den, som att den ville säga att allt är okej. det var exakt det jag ville, som om den redan förstår sig på sin mamma.

efter ultrat var jag med mamma till apoteket där vi sprang på mummi och min faster, jag blev helt gråtfärdig! mummi har jag kanske inte skrivit om på länge, men hon har cancer i hjärnan. fått väldiga minnesluckor och går nu på behandling. har inte träffat henne sen i somras tror jag pga många anledningar. och jag blev så glad när jag fick krama om henne och hennes ögon lyste till av glädje. snart ska mamma och jag åka till henne och ta en ordentlig fika och prata som aldrig förr. det gjorde min dag till en av dom bästa, hon fick se bebis på bilderna och klappa magen och jag kunde inte vara mer stolt.


Postat av: Ida - Vardags & gravid blogg

Åh jag hoppas också att det går lika bra för oss som för dig! :) Man försöker hålla humöret uppe, men man oroar sig såklart...alla tänk om det är något fel? Men man kommer nog få oroa sig många gånger sen ;)



Vad kul att allt gick bra för er! Hoppas att det går enkelt och smidigt att hinna göra allt innan bebben kommer ;) som vi. hihi

2011-11-03 @ 14:40:53
URL: http://idadockan.blogg.se/



Namn:
Spara

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0