this is what i'm talking about!



don't mind the ugly face, it's the svett that counts! jag har precis avslutat 40 minuters intervallträning -spring och power walk, med 150 situps och tre plankor. jag ger mig fan inte och jag blir så jäkla glad av att få bränna fett! hela kroppen är som spaghetti men efter ett glas vatten är man på topp igen. den här sommaren kommer förbli min träningssommar. varför skulle man inte kunna träna på sommaren bara för att man grillar, äter glass och har semester? pff!



igår cyklade jag till systerT i åby och myste med elsklingarna, det åskade och regnade och jag trodde först inte att jag skulle kunna ta cykeln hem och blev faktiskt väldigt besviken, för så jäkla härligt det var att cykla! tror inte jag haft cykeln ute på ett år nu. men det blev redigt med sol innan jag brassade hem och var helt genomsvett när jag väl var hemma igen. 22 minuter tar det, dit blire fler cykelturer kan jag lova, både motion och miljövänligt! jag hade med jordgubbar och grädde och det slår fanimig godis anytime! YUMMIE!


Postat av: t

komma på cykel varje dag om du vill!! gilla

får fixa sig cykelstol till vira så kan vi brassa cykel o bada! <3

2011-06-10 @ 14:33:33
Postat av: dess -born to impress

sv; <3 apselut! kanske inte hinner varje dag men säkert några gånger i månaden tycker jag att jag ska hinna och klara av! :)

2011-06-11 @ 15:38:07
URL: http://deciree.se
Postat av: saralovisa

Vad hurtig du är!



Jamen det kanske är så, recept har jag aldrig gått på! Måste prova :)



Nej, huvva dags för mig att fara och cykla nu bums!

2011-06-12 @ 12:25:43
URL: http://saralovisa.webblogg.se/



Namn:
Spara

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0