man vill ha sin bit av kakan, man vill äta den med

exaktemente! jag vill äta godis, mackor och kladdkaka, men inte röra på mig, utan att bli tjock. hur går det ihop sig? juste, det går inte. men då får jag bli tjock. helst nu, jag har ont i magen också. jag kan inte leva på yoghurt, jag tänker äta vanlig mat och imorgon tänker jag promenera med stavarna i en timme och kanske till och med cykla till ett avsnitt av gossip girl och sen göra kanske hundra situps. ska även göra lasagne och äta lite av den, imorgon börjar jag först klockan 14 och det ska bli så himla gôtt! bara fem timmar jobbar jag också så jag är redan hemma strax efter 19, då kommer johan och möter mig så att han får sin motion. åh vad jag längtar efter att inte behöva gå upp imorgon 6:10! och det är detsamma fram till torsdag och på fredag, vet ni? är jag ledig! tre hela dagar, en helg precis som den ska vara, tre dagar lång. igår jobbade jag helg för första gången på säkert ett år, det var rättså skönt ändå. men dom där 250 kronorna jag fick extra kommer göra väldigt lite, täcker väl iallafall upp karenstimmarna från förrförra fredagen när jag gick hem med feber. idag fick jag också höra att jag får börja styra upp lite på jobbet igen, angelica är sjuk och det är tid för lite coaching, nu börjar jag älska mitt jobb sådär igen. idag har varit en väldigt, väldigt bra dag. så, skulle vi äta upp dom två återstående kladdkaksmuffinsen?




Namn:
Spara

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0