so many dreams are swinging out of the blue, we let them come true



melodifestivalen var sämst som jag misstänkt länge med tanke på artiserna. men jag blev faktiskt redigt imponerad av swingfly och röstar på honom som vinnare, än så länge. vi gjorde enchiladas idag till middag som inte alls blev goda, jag blev riktigt besviken och johan fick verkligen tvinga i sig en. det var tur att vi hade ett kilo godis som väntade till kvällen. imorgon röstar jag på pizza från onlinepizza.se. så var vi i staden idag också och köpte ett par jeans och tröja till mig, jeansen var dock på tok för små och jag blev lite ledsen i ögat, men jag insåg ganska fort att det var barnjeans. ska in till stan imorgon tänkte jag och byta till vuxenjeans istället. letar febrilt efter en jäkla parkas, ska det vara så himla svårt att hitta en fin till bra pris? jag vill helst inte lägga 800 spänn på en jacka till, det räcker med att jag redan lagt en tusing på vinterjackan. ellos hade 40% rabatt som jag tänkte utnyttja på en fin parkas, men si det gick inte för den var märkt med "bästa pris" och då går det ju faktiskt inte. fucking jävla kuk ellos! nu ska jag sova och drömma fina drömmar som kommer i uppfyllelse ju mer jag drömmer.





Namn:
Spara

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0