hej, jag vill ha en parkas

åh, vad jag vill ha en parkas! en svart fin parkas med snören och band i midjan som går att dra åt och som är lagom lång och lagom tunntjock. jag vill! det är två veckors leverans på en jag hittade på hm.com, men är det värt att köpa en och ha först om två veckor? jag behöver en just NU och inte imorgon. det finns knappt några jackor alls i butikerna har jag märkt, jag kanske ger det en sista chans på onsdag när jag och älskling ska ta svängen förbi stan för att lapa lite sol och köpa apoteksprodukter innan utlandsresan. snart bara en månad kvar och jag har knappt hunnit tänka på att banta, jag borde hinna trimma mig på fem veckor, åtminstone magen. 150 situps om dagen från och med nu och frozen yoghurt-diet, borde inte det funka? för att sen åka bort en vecka och bli smällfet på allt därborta. nyttigt!





Namn:
Spara

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0