i went to the doctor n'guess what he told me, guess what he told me



jag är ganska sick and tired of always being sick and tired just nu. fram till fredag ska jag vara hemma igen, sjukskriven och uttråkad. remiss till ÖNH har skickats också så det får bli intressant. nu vill jag bara äta en massa glass och inte alls tänka på vikten, varför har jag mens för?

dessutom kom jag aldrig ut i solen förut, men tvätten fixade jag. och jag har diskat också. sen har jag töntfastnat framför glamourama säsong 1. det är tv3 och 4play som håller mig i handen om dagarna framöver alltså. men en promenad och cykeltur borde jag klara av och hålla diet, även om jag är sjuk. bara jag håller käften, inte min starka sida!


Postat av: yasmine modell mamma och fru

tack vore super gulligt kram

2011-04-12 @ 16:49:54
URL: http://yasminegill.blogg.se/
Postat av: t

he said girl you better have fun, no matter what you do

2011-04-12 @ 18:49:57
Postat av: t

he said girl you better have fun, no matter what you do

2011-04-12 @ 20:35:29
Postat av: t

he said girl you better have fun, no matter what you do

2011-04-12 @ 20:36:10
Postat av: Lauritzmaja

Nice site, regards from the netherlands!

2011-10-26 @ 11:06:44
URL: http://lauritzmaja.blogmentions.com



Namn:
Spara

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0