1,8 %

ikväll är jag ensam och hela natten med för den delen. så jag köpte hem rostbröd och godis bara till mig. johan sover på hotell och har det gött så jag vill allt götta till mig jag med. ska mysa ner mig i soffan och kolla på allt som finns nedladdat och som är värt att se på. istället för att känna mig ensam tänker jag njuta av att få vara själv. fick förresten veta idag att löneförhandlingen för i år är klar och blev på 1,8 procent, retroaktivt från november blir det ju iallafall nästan en tusing eller så, inte mycket men väl värt efter fyra veckors sjukskrivning. nu blire lillördag!



tonight i will be alone, doesn't mean that i am lonely


Postat av: Hanna

1.8% gör typ 100; efter skatt..hehe är det ett skämt eller??!! Tsiiises liksom..fick veta av min kära man att deras PRAKTIKANTER tjänar mer än vad vi gör,kul va?! Hoppas du har sovit gott inatt trots att johan varit borta! Ses på måndag hjärtat <3

2011-04-14 @ 07:11:38
Postat av: dess -born to impress

jag veet, men vi vet ju var vi jobbar så det är ju ingen överraskning direkt, lite fint i fickan att få retroaktivt iallafall :) längtar till måndag <3

2011-04-14 @ 10:25:38
URL: http://deciree.se



Namn:
Spara

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0