10 spänn för en skjorta är ingen big deal

igår var jag ute i friska luften och det var underbart! jag och johan tog en promenad till maxi för att handla helgmat och godis. var tvungen att ta en sväng in på h&m också, sjuk eller inte! fann där tre långskjortor för 99 pix styck vilket var som klippt och skuret för mig, dom tar vi! köpte också highlights som jag nån gång i framtiden ska få i håret tänkte jag, gick på tvåhundrasextiosju spänn. men det kan ju inte stämma tänker ni nu, nej det skulle det inte ha gjort heller, i en perfekt värld där kassörskan skulle ha märkt att ena skjortan var prismärkt med euro, alltså 9,95, som då gick in som tio kronor. måste jag säga att jag småsprang därifrån?



tog svängen förbi veromoda också och passade på att få 20% rabatt på en ny jacka som faktiskt johan blev kär i och som jag lärde mig att älska så fort jag tog på mig den. inte en svart, en beige jacka! himla tjusig faktiskt, dock fyra hundra spänn, men det fick det vara värt. är man sjuk så får man tydligen unna sig en del har jag hört.

det här var det närmsta till liv som jag haft sen i onsdags när systerT och elvis var här. förutom att mamma sprungit här titt som tätt och hållt mig sällskap, följt med till vårdcentralen och bara varit världens bästa mamma. idag är det söndag och det var tänkt att vi skulle städa, men jag orkar inte mer. jag blir sådär varm och halsen bränner när jag anstränger mig, när ska det gå över tro?





Namn:
Spara

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0