thank god it's friday

åh vad trött jag är! det känns som att jag går på högvarv hela tiden och aldrig hinner jag riktigt stänga av motorn. till och med när jag sover ligger jag på helspänn och vaknar av att jag får ett sms när mobilen är på ljudlöst bara för att det lyser upp hela rummet. det var storebror som smsade att vi inte kunde komma imorgon för dom hade lite att göra med belsa. hon får inte riktigt i sig så mycket mat hon behöver, men nu hoppas jag dom tar tag i det och ser till att hon blir en riktigt knubbig sak.

en annan knubbig sak är lisas lilla lea som var på besök hos oss idag. man smälter ju direkt! gosiga tjockiskinder och stora bruna ögon. hon är så himla fin, man blir lite smågalen när det kommer såna sötnosar på besök att man bara måste strunta i jobbet och gosa litegrann. lea tyckte väldigt mycket om noras halsband, det smakade tydligen väldigt gott.

på tal om gott så blev vi bjudna på bullar idag av anna-karin, lite fredagsmys sådär på fredagsförmiddagen. en ny-gammal tradition som vi borde komma igång med igen tycker jag. frefridagar måste firas!

nu är det dags att smaka dumlemuffins som jag slängde ihop ett par stycken av i eftermiddags. sen blir det doobido och mys i soffan med älskling.



bulle och renaultkaffekopp, vad annars? hoho!




Namn:
Spara

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0