snart är det fredagsmys!

äntligen, äntligen, ÄNTLIGEN fredag!

fuck it hard vad jobbigt det är att jobba heltid och gå upp 6 på morgonen och fortfarande försöka ha ett liv. ingen förtjänar en fredag som jag, jag har slitit arslet av mig hela veckan och jag är fortfarande på högvarv. ska bara slöa framför tv'n nu hela kvällen, kolla på doobido, äta godis och mysa med älskling till nån film. men först ska det fixas varma mackor, det var längesen jag åt det och idag fick jag ett sug efter ett par riktigt fina ugnsbakade fiberrostisar. det blir perfekt till frukost imorgon också, lite fiberrost och te sätter en guldkant på dagen.

imorgon ska älskling klippa sig klockan 14 och jag tänkte hänga med in till stan då så vi kan förtidsrösta. nästa helg ska johan till kil och kolla rally så då blir det inte av, bäst att få det gjort så fort som möjligt så man inte går miste om att lämna sin röst. det är ju tydligen väldigt viktigt det där. och nästa fredag ska jag få  komma till marita och få håret snyggt igen, sen ska jag ha mysfredag med mamma och sova där och lördagen bjuder på en pappa grappakväll med mina underbara scandictjejer ♥.

påväg hem från jobbet idag gick jag förbi willys och kom hem med nära två kilo godis, är det liksom okej eftersom det regnar ute och jag känner mig väldigt väldigt hängig och väldigt väldigt amitiös som jobbat som en gris hela veckan?
jag tycker nog allt det jag. ha nu en trevlig helg hörrni, fastän jag tycker ni är lite väl dåliga på att lämna kommentarer.

Postat av: t

ameh..ja skriver ju ibland iaf!! <3

2010-09-10 @ 19:04:57
Postat av: dess -born to impress

ja, du är den stjärt som gör det och jag älskar dig <3

2010-09-10 @ 19:30:32
URL: http://deciree.se



Namn:
Spara

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0