nytt utseende och nytt-igt liv börjar nästa vecka

jag gillar min uppdaterade blogg, men jag är inte helt kär i mitt hår ännu och jag är alldeles för trött för att tänka på nånting mer än sängen nu. johan och jag har suttit i två timmar för att få bloggen fixad och nu äntligen är den som jag vill. förändringar förnöjer säger dom ju, dom som vet alltså. och just nu vet jag inget annat än att sängen skulle kännas jäkla skön alltså. imorgon bär det av till linköping och ikea samt lite andra klädaffärer då jag inte hittade ett enda litet fynd på maxi idag, jag är rättså pissed off pga det, men som sagt, jag är trött. och det går över. imorgon är en annan dag och nästa vecka börjar jag ett nytt liv.




Namn:
Spara

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0