lördagsmys

idag bar det av till ikea där johan köpte lite prylar till datarummet och till ikanohuset där jag hittade en endaste skjorta att ta med hem. det är galet dåligt med höstkläder i affärerna tycker jag. och jag som har en hel del rabatter att utnyttja. bland annat 150 kronor på h&m och imorgon går kupongen "handla för 300 och få 50 kronor i rabatt osv" ut också. dessutom har johan lovat att jag får 300 kronor av honom till kläder också. vilket betyder att om jag köper kläder för 600 på h&m kommer jag bara behöva lägga ut 50 spänn, det går ju inte att inte utnyttja. så imorgon ska vi in till la stada istället för att se om det kan finnas nåt fint att slösa pengar på, jag tänker inte komma hem utan någonting iallafall.

imorgon ska jag också boka tid hos marita har jag bestämt. håret är faktiskt lite bättre idag än igår, men jag saknar slingor, det är nog dom som kommer bli pricken över i:et, så det ska jag boka tid för så snart som möjligt.

förresten är det sjukt hur många reklampauser det är på tv 4 nu för tiden, var det inte typ en förr? vid 22-nyheterna? vi kollar på en film som började klockan 21 och det är fjärde pausen nu. jag tycker inte det är okej!






Namn:
Spara

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0