nu tar jag helg

vilken vecka det har varit, vad jag har kämpat och lett och varit lycklig! jag vet inte om jag lärt mig nånting, om jag fått ut nånting eller om jag gjort så nån annan fått ut eller lärt sig nåt.

(j a g v e t i n g e t a l l s)



jag är bara trött, så trött! nu vill jag fira fredag med popcorn, frozen yoghurt och vindruvor framför idol. kanske blir det nån film istället, jag gillade inte idol förra fredagen och det lär väl inte ha blivit så mycket bättre den här veckan. varför är dom så dåliga? ge mig en tove och en erik igen, det var grejer det. okej, linnea skulle det vara i såna fall, hon är nog nåt att hänga i julgranen.

imorgon är det städdag, fast att jag inte vill. men jag ska iallafall sova till minst tio och bara njuta av att inte behöva göra någonting (jag städar inte för att det behövs, utan för att det är kul då?). sen får vi se om jag följer med mamma till sjukhuset där farmor ligger med lunginflammation (kära gud, ta inte henne ifrån mig nu också!) sen får vi se vad kvällen bjuder på, på söndag ska vi iallafall till mamma och greja och bli bjudna på världens godaste pannkakor och sen börjar vi om igen.

jag längtar faktiskt till jobbet, är jag sjuk på nåt sätt då?


Postat av: Nora

det är bara kul att du längtar till jobbet, det gör jag också. Och nej, vi är inte sjuka! Det jobbar sjukt gulliga människor här som blivit som ens andra (första!) familj!! :))



// nora

2010-10-15 @ 21:25:56



Namn:
Spara

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0