mot dom sju svåra åren

ikväll har det laddats upp med polly och den senaste beckfilmen, det är söndag i ett nötskal det. tidigare idag var vi en sväng på stan och jag köpte ett par jeans efter att ha testat flertalet på JC, veromoda och gina, från h&m, deras &-sqin jeans sitter som ett smäck. got to love them! köpte också en regnbågströja som är hur mysig som helst. men nu måste jag nog hålla lite i pengarna så jag kan spendera desto mer i ullared.

det blev ingen hotellövernattning för oss i helgen, vi trivdes så bra hemma så vi stannade och avbokade hotellet. älskling köpte pizza och efterrätt och vi bara myste hela dagen och hela kvällen. nu är vi snart inne på det sjunde svåra året, första krisen säger dom, men det känns som att vi tagit oss igenom alla kriser redan, jag vet vad jag har, vad jag får och vad jag älskar. det kan bara inte finnas några fler överraskningar.

imorgon jobbar jag längre dag än johan, 8-17, då går jag på 80% schemat som gäller året ut. vi ska tråkigt nog börja arbeta kvällar och helger igen nu med start i december, detta gillas inte och jag hoppas för allt i världen att det ska gå att byta bort dom passen.

på tisdag slutar jag 14:30 och då ska jag styra kosen mot mamma och lilla familjen palmroos. jag saknar belsa så himla mycket, det är dags för lite belsa-faster time nu, innan dom åker tillbaks till jönköping. sen ska jag ta mig förbi sol&motion också, det är dags att få lite färg på kinderna känner jag. sen är jag ju snäppet blondare nu också, slingade mig i fredags och ska dra i lite fler slingor imorgon efter jobbet. lär passa bra med en härlig bränna till, såhär i vintertid. man blir liksom lite piggare då och det behövs verkligen.





Namn:
Spara

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0