kisselisa, bajselisa, kräkelisa, dreggelisa: jenni-lisa (belsa)


belsa dryga 12 veckor till vänster och 1 vecka till höger (jag är bara äldre och blekare)

nu i helgen kom lilla familjen äntligen hem till norrköping och då var det gulledags! i söndags var vi hos mamma och gosade med belsa. johan skulle också fixa lite med mammas bredband och telefoni som nu äntligen har kommit igång efter tre månader (hurra!). det är helt fantastiskt vad snabbt hon växer det lilla grynet, nyss var hon ju bara en vecka gammal i min famn och nu är hon snart tre månader. man ser hur hon sakta börjar gå från bebis till barn, hon börjar få lite mer ansiktsdrag. hon var söt när hon var nyfödd, men jag lovar att det flickebarnet blir bara vackrare och vackrare för varje vecka som går.









hon trivdes väldigt bra i farbror johans knä där hon fick sitta och titta på reprisen av dansbandsfeber. och så hade hon på sig sina fina kläder hon fått av oss och dessutom fick hon en liten gose-sköldpadda nu i helgen av oss också som var guld värd. hon gillade den skarpt. jag längtar till den 13 november då vi ska till ullared med jobbet, då ska jag köpa en massa julklappar kan jag lova och minst hälften av dom kommer vara till världens två mest underbara små bebisflickor.





Namn:
Spara

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0