ingelsta och 500 kronor senare



tog bussen till ingelsta efter jobbet idag (jobbet som jag lärt mig att älska för att jag får utnyttja mina kunskaper och visa vad jag kan och få ut någonting av varje dag. tänk att det skulle ta 2,5 år innan det hände liksom). jag hade skrivit en inköpslista och det är inte för att jag inte kommer ihåg, det är för att jag alltid, och tro mig alltid, kommer hem med allt annat förutom just det jag egentligen skulle ha. men inte idag, jag fick med mig allt på listan och det gick på knappt 500 spänn. det blev en behå, hårserum, ögonfransböjare, blondering, nagellack och ny borste, sen hittade jag världens mysigaste tröja på h&m som också fick följa med hem. nu är det bara ett par mörkgrå och ett par mellanblå piecesleggings jag är ute efter. men det ska vi ta i linköping i helgen. för då ska jag och älskling fylla år och bo på scandic linköping city, gå på bio och äta middag. it will be lovely.





Namn:
Spara

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0